Varehåndtering

Effektiv og professionel varehåndtering er en af kerneaktiviteterne i vores virksomhed. Derfor er det også denne disciplin, hvor vi i særdeleshed udmærker os som samarbejdspartner. Vi er innovative og udvikler jævnligt nye tiltag til, hvordan vi kan blive endnu bedre og mere effektive til at få varerne ud til jeres kunder og skabe markedets bedste kundeoplevelser. 

Her på siden får du et overblik over, hvordan vi håndterer varer. 

Varemodtagelse

Når vi modtager dine varer, registrerer vi automatisk, hvad vi har modtaget, og hvor det opbevares. Denne information bliver sendt til vores system, så vi hele tiden har et overblik over, hvad I har på lager. Vi har særligt fokus på at tilrettelægge processen til at være så effektiv som muligt, så både I og vi ved, hvornår der skal bestilles nyt.

Pluk & pak

En stor del af vores stab har som deres primære opgave at plukke og pakke varer til forsendelser. De har stor erfaring hermed og ved præcis, hvordan man pakker varer både sikkert og omkostningseffektivt. De er lagereksperter og har helt styr på, hvor hver enkelt brands varer befinder sig, samt hvilke ønsker den specifikke virksomhed har til pakningen af deres varer.

Vi benytter kvalitetsemballage, og har vores kunder ønsker til inkludering af vareprøver, en personlig hilsen eller en lille gave i deres forsendelser, sørger vores pakkere naturligvis for det.

Returforsendelser

Et vigtigt element i at yde optimal kundeservice i online handel er, at kunderne nemt kan returnere deres varer. Det er en uundgåelig del af processen, hvorfor det er vigtigt at have helt styr på, hvordan det skal foregå.

Derfor tilbyder vi at lave en standard returlabel til jeres ordrer, som tilpasses efter jeres ønskede specifikationer. I vælger selv, om den skal vedlægges hver enkelt ordre, om den skal uploades til jeres hjemmeside, eller om den skal sendes til kunden gennem en mail. Uanset jeres præference hjælper vi med at integrere og automatisere processen gennem vores og jeres IT-systemer.

Hvis I har aktiviteter i forskellige markeder, tilbyder vi ligeledes en skræddersyet returneringsaftale, hvor vi i fællesskab sammensætter returneringsprocedurer og labels, som overholder de individuelle markeders krav.

En lagerhal med mange brune papkasser som bliver pakket i plast
En lagerhal med mange brune papkasser

Yderligere services

Vi ved, at hver enkelt virksomhed har individuelle ønsker og behov i relation til håndteringen og forsendelsen af deres varer. Vi er altid åbne for forslag til, hvordan I ønsker at gøre forsendelsen og håndteringen af jeres varer mere personlig eller effektiv. Der er bestemte ydelser, som vi ofte får forespørgsler på.

Derfor tilbyder vi følgende tillægsydelser:

  • Gaveindpakning – Til fødselsdage, højtider mv. 
  • Emballage med logo 
  • Tape med logo 
  • Lageroptælling / status – Fast aftale eller efter behov 
  • Vejning af pakker 
  • Sampak af varer til kampagner mm.

En fleksibel partner

Med vores mangeårige erfaring er vi særdeles bekendt med mode- og livsstilsbranchens udfordringer. I løbet af et år er der mange ordre-peaks, og skal man selv håndtere disse fra egne lagerfaciliteter, skal ens medarbejdere pludselig løbe meget stærkt. Det samme er ofte tilfældet, hvis ens brand pludselig eksploderer i popularitet, når trends skifter eller kampagner går viralt.

Med en partner på området undgår man de unødvendige frustrationer, som opstår, når man selv skal håndtere en eksplosiv efterspørgsel. Vi har nemlig den nødvendige kapacitet til at klare det, når ordrerne pludselig begynder at vælte ind.

Kvinde læser grafer på en computer